onsdag 11 januari 2012

Ja hästarna ja

Med tanke på gårdagen så gick min 20 åring kanon bra idag. Hon var så mjuk och fin. Helt otroligt egentlgen med tanke på hennes ålder...
Jag förtränger mina tankar om att betäcka henne igen.. för det första, jag vet inte vilken hingst jag skulle välja, för det andra hon är 20 år gammal och för det tredje så har jag redan en handfull hästar. Men om jag inte betäcker henne, vad ska hon då användas till...?
Nåå jag hinner nog fatta mitt beslut, fast jag vet nog redan vad det är. Egentligen.

Lebrius har varit galen i två dagar. Helt underbart då man köpt ny häst och den får fnatt efter någon månad. Men vaskahenointvatina. Jag är född envis.

Red Tove nya hoppa igår och hon var definitivt så mycket finare och mjukare än då jag red henne för första gången, dressyr det hjälper.

Ska träna i manegen idag, har satt dit en stereo så då ska jag lyssna på musik och rida ranka.

Inga kommentarer: