måndag 16 januari 2012

GRATTIS!



Melker, 16.01.2010.
Ett år har passerat. Folk säger om och om igen att tiden går fort med barn och de har för tusingen helt rätt!
Melker blev stor fort. Han har alltid varit stor. Han fick tänder tripp trapp trull och vid en ålder på 1 år har han 8 tänder. Han började sitta och krypa tidigt och han gick sina första steg som 10 månader. Det känns som om han aldrig "hann" vara den där lilla bebisen som bara ligger och jollrar.
Men jag älskar min lilla prins precis för det han är och han är en riktig klippa. Han har varit med mig i stallet sen tremånaders åldern och han har alltid sovit...

TACK MIN SÖTNOS FÖR ATT DU FINNS, du betyder allt för mig.



Jag ska bära dig över stock och sten
tills du kan stå på egna ben.
Jag ska hålla din hand genom livets snår
och finnas vid din sida vilken väg du än går.

Jag ska skydda dig mot all ondska som finns,
jag älskar dig så min lille prins

/mamma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på lillkillen! Verkar vara ett riktigt mönsterbarn, Rita. Härligt att få vara med om att forma en annan människas barndom. Den tar "bara" ca 20 år av ens tid men för dem betyder det hela livet. Ha det så bra.

Sabina sa...

Va fint skrivet! :)