måndag 22 december 2008

Snart jul

Undrar hur många som läser min blogg? Kanske fler än man tror?
Man kan ju aldrig veta vem som läser, jag vet att jag följer åtminstone 5st bloggar (heh, kan det vara just DIN blogg?!) i princip dagligen och kanske ett 10 tal som man nu som då besöker. Hur många bloggar följer ni?
Man kan ju faktiskt möta en person på stan som vet att vi pyntat stallet utan att egentligen "känna" mig. Det är lite skrämmande faktiskt. Men det får man ta när man bloggar.

Så...

... om just DU läser min blogg, lämna gärna ett "hej" eller ett "god jul". Ska bli intressant och se hur många av er som är tillräckligt modiga och tillräckligt ärliga. :)

15 kommentarer:

Jenny H. sa...

JAG läser din blogg! :D
...fast jag måste erkänna att jag skummar bara igenom häst-inläggen... :P Jag är väl inte i rätt målgrupp tror ja. ;)

Om du vill se hur många som läser besöker din blogg kan du registrera dig på bloggtoppen.se. Där får du fram daglig statistik över hur många besökare du har.

Puss! Syns imorgon! JAAA!!

Anonym sa...

Jag brukar föröska följa din blogg då jag hinner :) Alltid roligt att läsa andras bloggar. Hinner knappt skriva mera själv. Ha en jättegod jul :)

Anonym sa...

God Jul Rita! H. Nina.L

Anonym sa...

Krävs nog varken mod eller ärlighet för att erkänna - meikäläinen sitter ju nog som bekant rätt mycket framför datorn... och då är diun blogg ju rätt nära :)

Anonym sa...

Jag läser din blogg, bra avkoppling på jobbet.. speciellt inläget om Miduna gillar jag :) God Jul! /Ingela

Anonym sa...

Jepp jag erkänner! En riktigt, riktigt GOD JUL till er! :-) Hoppas vi springer på varandra under julhelgen! Kram! :-)

maja sa...

JAG läser! Till och med alla hästinläggen! :P

Anonym sa...

Hej på dig! Jag är in nu och då och läser, intressant att läsa om hästar, träningar och sånt ;-) En riktigt God Jul till dig! H. Catti

Anonym sa...

Hej hej, säger Kaa!

Anonym sa...

Jah läser din blogg!!
Ha en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!!


xx/ Miia & Ayla

Anonym sa...

he e klart att ja läser bloggen din! :) he e så sällan vi syns nu så man måst försök häng me på ader sätt! :)
h. Mika

DavidEklund sa...

Jag är inte speciellt aktiv att läsa din blogg, men när jag läser, läser jag allt jag missat :)

Unknown sa...

Läser nu som då.. :) Ibland måste man ju se vad som händer i världen. ;) God fortsättning!

Anonym sa...

Hej Rita!'

Jodu jag läser din blogg om ej dagligen, så alltid till helgen, hi hi, men nu har vi haft virus i vår dator sånt man får ta med tonåringar i huset hm...så nu är det jättelängesedan jag kikat in på dej, men har städdag på jobbet så nu ska golven torka så då passar jag på....vet ju att chefens fru oxo läser din blogg så jag vill ju inte att hon ska tro att jag slöar på jobbet...

Hoppas vi snart får börja rida för dig, Tuffe har blivit så ovig igen, kan man säga så.. lite stel till höger...men snubbligheten är ju nästan helt borta vågar knappt säga det högt. Nä nu ger vi gärnet på våren så ska vi se om han kan hoppa som utlovades i annonsen då jag köpte min dyra fina häst ha ha.

Ha det bra! Camilla o Tyfon

Anonym sa...

Jag läser din blogg, när jag hinner... Ha det bra.
h. Jenny D.