onsdag 10 december 2008

Paranoidgänget

Idag saknar jag mina underbara vänner. Ska bli så roligt att träffas igen, som vanligt, den 23de, på vår egen lilla uppesittarkväll. Vi har varit bästa vänner i evighet, känns det nästan som.

Två har gift sig, två har fått barn, en har (ääääntligen) blivit sambo osv

De andra studerar än. Typ. Vissa jobbar.


Ni är så bra mina vänner och ni är alltid lika snygga!


Även fast vi inte hörs så där jätte tajt så vet man att ni finns och ni alltid kommer att finnas.


Idag hyllar jag er


Maja

Sara

Patricia

Jenny

Caroline

Heidi

Minna


för att ni helt enkelt är så jäkla BÄST och för att ingen av er håller på med HÄSTAR.


Och här har ni det fantastiska gänget (Minna saknas...) och den fantastiska bruden:


Puss på er!!!

3 kommentarer:

maja sa...

o puss på dig! snart får vi myspysa!

Jenny H. sa...

Åååå va gullig du e! Ja! Snart får vi ha så jääävla kul! Shit va vi ska va rutin! haha! Nåt lussetåg iår också kanske? ;)
Puss på dig!

Anonym sa...

Vad glad jag blir! :) Kram