onsdag 29 oktober 2008

Vilken dag!!

Jag har suttit på röven nu i 8 timmar och jag håller på och får spader!!
Det bara pittrar i hela kroppen....

Har spelat patiens på datorn nu i tre timmar, man blir liksom lite otålig och om det inte går bra första varvet så börjar man om på nytt. Hela tiden.

Har provat tricks på hästarna hemma i stallet och tack vare det har jag så förbannat till träningvärk i lårmusklerna.. Jag testade "bergsgeten", fråga mig inte varför men jag fick ett litet infall och när jag såg hur snabbt vissa hästar lärde sig provade jag på nästa häst och nästa häst och nästa och nästa häst.. Jag steg väl upp och ner säkert 50 ggr.

Kl är 15.40, snart slutar jag!! Skönt, idag har det faktiskt varit olidligt... Iof har jag suttit och klistrat klisterlappar på handböcker. Men hur kul är det från en skala från ett till tio. Minus femtiotusen. Men om man bara sitter på arslet så är man glad över att sitta och klistra.


Tvättmaskin. *vill ha*

Torktumlare *vill ha*

Bic Mac *vill ha*

3 kommentarer:

maja sa...

hur går det med nån fotosida du tänkte fixa då? tex en smugmug-sida? Bara för att aktivera dig.. :)

Rita sa...

Jo det sket sig. Går inte att ladda ner något resigerings program på den här datorn och svårt att sätta in bilder, denna dator är världens tråkigaste. Windows 2000. Yeah.
Måste spela patiens eftersom "hjärter" inte finns, SÅ gammal är skrället...

maja sa...

kan du inte ta dit er/din dator? :)