torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Vadå snorunge...




Idag är det full rulle.

Jag jobbar som vanligt till kl 16, är hemma ca 16.30-17. Hinner knappt på toaletten innan jag far vidare till stallet.

Har lovat dottern att hon ska få komma till stallet idag. Hennes favorit syssla är att klättra i torv berget, naken. Suck. Men what the hell, så länge hon e nöjd och inte slår sig gul och blå får jag väl vara nöjd.

Har träning åt kompis A och kompis S. De är så duktiga, tror det blir hoppning idag.

Vi kommer snart att få en ny hyresgäst till stallet och vi har tre stycken hästar på kö för inridning / tillridning. Så jobb blir man inte utan. :) Mina egna hästar är helt och hållet på ledigt (men tror dock att syrran ridigt Otto), har svårt för att få timmarna att räcka. Jag har ju barn och hus och hela skiten så... HUR gör ni andra? Kan inte fatta. Borde man kanske klyva sig mitt itu och ena halvan är i stallet och rider medan andra halvan är hemma och tvättar?

------------------------------------------------



Så här kan man se ut när man levt sin andra sommar i hela sitt liv och hittar spillolja att leka med. Då är detta ingeting mot hur hennes kusin Lotta såg ut. Hon var så svart över hela fejset och två vita ögon var det enda man såg.



-05



---------------------------------------------------------


Hörde en trevlig nyhet idag. Men den är hemlig!




Ida på skäret sommar -06. Kissnödig?

Inga kommentarer: