måndag 27 oktober 2008

Cavalier Servente xx DEL 3

Ja då har de ju svarat från Weatherbys:

"Dear Rita

Thank you for your email.

There was a thoroughbred stallion called CAVALIER SERVENTE. He was a grey horse born in 1978 by the sire Barbaro (by Sir Ivor (USA)) out of the mare Quoro Star (by Quorum – also sire of triple Grand National winner Red Rum). His stud book reference is GSB Vol. 39 Pg 1419. A total of just 27 foals were registered with us; the first foaled in 1988 and the last in 1993 – he died in 1992.

I hope this information is helpful, although of course I cannot say for certain that this horse is the same one that appears in your mare’s pedigree.

Kind regards"


Öum, jaha. Visst, mer info om hingsten men inte tillräckligt för mig så jag svarade dom:

"That aint enough!! Give me more got damit!"

Nä skoja ba.

Jag ger mig inte. Tar ju lång tid sånt här.

OM jag nu får dokument på hingsten så ska en person som registrerar hästar komma ut, regga om pållan och pappren ska skickas in till Hippos och som säkert är nått fel / oklart med, så det får man då kolla upp och sen skickas pappren in till Hippos igen och de förstår inte ett smack så får man ringa och fråga vad som är på gång och de vet inte och sen har man nå papper borta och sen är hon väl omreggad om sisådär 3 år.

Livet leker.

Inga kommentarer: