måndag 24 november 2008

Spysjukon och milky way

Min lilla flicka är sjuk. Hon har drabbats av magafari. Kräksjuka som det heter på svenska. Hon har varit dålig nu i snart en vecka, igår och idag har det varit mycket bättre i alla fall. I torsdags och fredags var jag hemma från jobbet för att byta lakan / handdukar / torka upp spyor / tvätta hår / hålla andan. I lördags besökte vi doktorn men han kunde inget mer göra än att rekommendera oss att försöka få i henne dricka. Mat är inte så viktigt men dricka.

SNÖ. Underbara vita snö. Imorgon får milky way på sig sina underbara vinterskor så då ska vi ut och rida. Skruvade i vinterhokkarna redan i fredags (hon hade på sig vinterskor eftersom jag behöver hokk hålen till gräshokkarna) *pust och stön* och nu ska hon skos imorgon och har endå inte haft tid att rida eftersom dottern varit dålig och så har jag ju då varit banmästare i helgen (som för övrigt gick bra) Nu borde jag ha alla övningar klara för att bli en licensierad banmästare. Yey!

Inget nytt om Cavalier Servente xx, åååååååå....

Men har kommit så långt i min planering att milky way betäcks till sommaren och på våren ska jag till SVERIGE och tävla!! Fälttävlan såklart, kanske Gärds, på påsken. =) Kan knappt vänta!!!

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: