måndag 17 november 2008

Klockan?

Hur många gånger tittar man på klockan varje morgon innan man ska till arbetet? Jag dubbelkollar säkert 15 gånger.. :)

Shit vilket vinterväder. Får riktigt vinterkänsla. Brukar oftast ha mat med till jobbe men idag ringde jag min nya syster J och undrade om vi kunde ta en snabblunch så jag hinner njuta lite av detta underbara väder. Det är ju mörkt när jag börjar jobbet och mörkt när jag slutar, en aningen deprimerande faktiskt.

årsfesten var så rolig och så bra. Skit god mat och skit bra arbetskollegor. hade många fina och långa diskutioner med olika pers!

Ska även rita banorna till Nurks mästerskap inkommande helg. Hah, nu ska jag hitta på nått jävligt. Nej, de ska jag inte. Banorna ska ju vara utbildande och säkra.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: