tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine´s Day

Idag när jag sprang in och ut med hästarna fick jag ett meddelande, mitt i stressen tänkte jag lite så där irriterat "Men va nu då?!" och öppnade meddelandet, där stod "Glad vändag Kraam!" Såå trevligt! Jag blev genast lite generad då jag blivit så stressad över meddelandet och så var det en vänlig själ som ville önska mig en trevlig vändag. Tack du kära vän! :)

Suspori gick kanon idag. Han är för fin, verkligen. Vi tränade galoppbyten och de två sista gjorde han enbart med hjälp av vikten. Han är så fiksu. Jag är så stolt över honom! Suspori är så mjuk och känslig och vill jobba framåt, han diggar dressyr och blir riktigt salig och nöjd då man berömmer honom. Idag fick han klappar hela manegen runt efter hans fina byten, så där gick han och kråmade sig och tyckte sig vara så duktig såå :D Imorgon ska jag lasta honom i trailern för då ska vi åka iväg på hoppträningar till klubbens manege.



Lebrius har haft ledigt i två veckor då han trampat sig på hf. Han hade även ett sår på vb has så han var lite knyckig i gången. Nu håller jag på att starta upp honom igen och igår rörde han sig riktigt bra. Synd att vi missar Aki träningarna nu två gånger framöver, men det kan inte hjälpas. Hästar är hästar och de trampar och skadar sig. Förutom Suspori då :) (knackar i trä)

Ha en trevlig dag alla, nu ska jag på vänkaffe med min polare!
Ajöken!

Inga kommentarer: