lördag 31 januari 2009

Tankeställare

När en olycka är framme får man sig en tankeställare. Jag vet hur mycket vissa personer betyder för mig och allt annat tjafs har ingen betydelse längre. Man bryr sig faktiskt inte.
Jag vet hur mycket jag älskar min vän och att jag skulle göra allt för henne. Och jag vet att jag klarar av det. Fick det bevisat nu in i veckan. Minns inte ens vilken dag det var. Spelar heller ingen roll.

Kram på dig min söta och duktiga vän. Jag är så mäkta stolt över dig då du anar inte!
Krya på dig... Snart ses vi och guuuud så skönt det känns!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att allt fick ett lyckligt slut!vi vet hur jobbit det är när olyckan varit framme!Olyckor händer och man kan inte hjälpa det hur mycket man än försöker!
Vi tänker på er!

Kram Miia,Ann & Nickan

Rita sa...

Tack kära vänner! Ha en bra dag :)