tisdag 23 september 2008

Säsongens sista

Nu är Nero begravd och livet går vidare. Smärtsamt att vara med om detta. Men som sagt, livet går vidare.
Min förkylning håller på och släpper, känns inte som om den hann bryta ut, tack och lov! *hurrar*
I helgen är det då dags för säsongen sista fälttävlan. Ledsamt. Tjejligan (jag, A, S & S) åker norrut på fredag. Ska bli såååå roligt, underbara vänner som ställer upp, mycket tack tack! Tänk att man förtjänar så goda vänner? De kommer med till det kalla, står och snörvlar och hejar på en. Verkligen, underbara människor A, S & S.
Måste börja packa nu lite smått nu varje dag så vi slipper iväg tidigare på fredag kväll. Ska starta medelsvår. Min första. Men iof jag har ju en underbar tävlingskollega så detta ska vi nog fixa tillsammans, hon och jag. :)
Borde träna mer på dressyren, men åååååå... tråååkigt. Jag VET, jag VET. Men vi blir båda så urleda när jag rider in på ridplan, min häst verkligen SUCKAR. De e sant.. Roligt att börja träna då.
Vi får väl ta det på talang.
*småler*
Men vad? Sitter jag och ljuger? Vi har ju för bödeln en fälttävlan i oktober. *senil* Men okej då, sista fälttävlingen för mig och min vite springare.

Inga kommentarer: