torsdag 18 september 2008

Fullspeckad helg

Snart är arbetsveckan slut, men inte för min del. :P

På fredag kväll åker syrran och mamsen på tävling till Niinisalo, jag beslöt att stanna hemma eftersom de har för "låga" klasser. Hehe, inte vara stroppig, men man vill ju spara på sin gamla häst. Vi åker nämligen nästa helg till Pudasjärvi på årets sista fälttävlan, hoppas jag får med mig nån. Nån som vill komma till Pudasjärvi och frysa? Ingen?
Nåväl, detta betyderdå i sin tur att jag basar för 20 talet hästar denna helg, plus att jag är banmästare i Esse ochplus att jag åker till Kållby på söndag med kompis A när hon ska tävla, jag får agera hästskötare och coach!
Vad annat?
Min voffsing har fått ett täcke, super. Nu vägrar sambo gå ut med hunden. Kan inte förstå varför? Hon är ju så sööööt med sitt lilla täcke.
Skämta med kompis S igår om min hund som äter en kaffekopp om dagen medans deras hund äter 3000 ggr mer. Haha.
Hoppas svärmors voffsing blir bättre *håller tummarna hårt*

2 kommentarer:

Cami sa...

Nä nä int e du stroppig för att du sparar på din fina grålle int...

Annars är du en jättebra o inspirerande ridlärare man ska inte döma dej efter din litenhet du kan nog din sak. Tack för innehållsrika och inspirerande lektioner, hoppas bara att du har tid för oss, Tack! Här trodde man att loppet var kört för oss tanter men det känns ta mej tusan som att vi lär oss nåt nytt igen...kul och väldigt bra för vårt självförtroende. Essibo

Rita sa...

Oj vilken trevlig respons, verkligen. Synd att jag inte kunde komma idag, men halsen skriker av ondo.. Nästa vecka tar vi på nytt och se nu till att döda alla j*kla knott.. =)