torsdag 11 september 2008

Skit dag

Jag bara måst skriva av mig, fy för skit dagar

Man hittar ingen tid och hittar man en tid så borde man använda den till annat och inte hinner jag rida och inte hinner jag träffa min dotter och när jag äntligen får träffa henne är det bara en minut och sen ska man ila iväg igen, det är nästan som att kräkas att behöva göra så och när man inte är i stallet så blir det buttra miner där och när jag ÄR i stallet blir det buttra miner hemma och NÄR man är hemma blir det bara skrik och rop åt dottern och hunden och så ska man ju handla också och fy fan vad man bär mycket, jämt och ständigt ska det kånkas och pustas, de e kläder, mat, skor, en hund, ungen och det här jävla tvättase och tvättmaskinen e skit och kläderna blir hemska och man sku behöv en ny tvättmaskin men när fan ska man ha tid o råd och sen har man nå vänner som tjafsar fast man har nog med sitt och de kan int förstå och jag blir så jävla led jag skulle så gärna vilja träna mina elever men fan tiden räcker inte till, borde hjälpa mer men fan det går ju inte.
Int fan e nån nöjd..

Ingen ska ta illa upp, ja måst bara skriv av mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du vad, jag känner precis på samma sätt. Alla dagar är fullplanerade, är bara hem och äter, sover emellan. SUCK! Hinner inte alls med allt som jag borde/vill. Vi har flextid på jobbet, så jag far en timme tidigare till jobbet på mornarna(får då sluta en timme tidigare) för att hinna med allt resten av dagen. Dessutom kommer mörkret emot och allt kommer att kännas dubbelt så tungt i höst/vinter. Oj, vad positiv man är då :o)

Rita sa...

Ja precis.. bra att veta att man inte är ensam i alla fall! Ett jäkla pusslandes hela tiden... :P
Vi ses omorgon (elle ikväll, banan ska väl byggas också, pust och stööön) om inte, så lycka till!! =)

Anonym sa...

jees, jag hade sett fram emot en skön fredagkväll, men sen såg jag att banan ska byggas ikväll och att tävlingarna börjar en timme tidigare imorgon :/ jag ska nog försöka hinna dit ikväll och hjälpa till... C U :o)

Jenny H. sa...

Ja, det är så körigt emellanåt. :( Ring och ropa åt mig bara ifall inte bloggen räcker till! :) Kram!