tisdag 27 november 2007

FILM DAG 1


Jag har fått i uppdrag att agera Make-Up Artist i den kommande kortfilmen "Lönnens Kraft". Äntligen kan jag använd det jag lärde mig i Stockholm på Make-Up Institute.

I filmen kommer en kollision mellan två bilar att ske och till det behövs special effekter.

Ikväll, tisdag, fick jag i uppdrag att sminka ett blåöga + ett litet sår och färga håret svart på huvudrollsinnehavaren.

Imorgon börjar inspelningen av Lönnens Kraft.

Klockan 09.00 börjar jag med Make-Up.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej. Jo,det var bara jag som strulade med kommentaren. Förstod inte riktigt dethär med bökstäver som går i vågor o de. Jo, jag skrev att jag trodde det var på riktigt, dedär som han stött sig. Att nu har de vari nå misshandel på gång, nu får han ärr, o de o sånt. Typ. Asså.

Anonym sa...

Hej Solveig!! Kul att du trodde det var på riktigt *känner mig stolt*

Jenny H. sa...

Va duktig du är Rita! Det ser ju helt verkligt ut! *stolt*