lördag 21 april 2012

Jag listar

Det finns så mycket man vill ha. I ridsporten finns ett otroligt stort utbud, det är bara att välja. Plånboken är det enda som säger stopp, när det räcker. Jag kan tipsa om mina sidor som jag ofta själv besöker.

Fälttävlansskydd

Proffskydden har kommit i snygga färger. Enda minuset med Proffsskydden är att de är lite tidskrävande att sätta på. Men otroligt snygga om man tänker till lite med matchningen! En tävlingssäsong körde jag på vinrött med min Milky Way


Här på bilden tävlar vi med vinröda Proffessionals Choice fälttävlansskydd.
Min tröja är homemade. ;)

Jag brukar besöka denna sida också, men än har jag inte köpt något därifrån.


Ja kan också tipsa om bra hästtäcken.


Man kan också hitta bra grejer på www.hastnet.se, www.tradera.se eller www.blocket.se . Bara att sök och du kan komma över verkliga fynd!!

På tal om fälttävlansskydd, så kan jag verkligen rekommendera N.E.W skydden. Superlätta skydd som inte blir tyngre efter en tur i vattengraven. Otroligt lätta att rengöra och lägga på. Bra och slitstarka karborreband. N.E.W skydden är utrustade med en förstärkt skena frampå skydden, för att skydda hästen från slag. Sedan är det ultra ventilerade, ju mer hästen ansträngs destu mer ventilerar skydden. Spookey!


 


Här tävlar vi i Kiuruvesi, utrustade med N.E.W skydden.

Det om det :)

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: