tisdag 17 april 2012

Ja må hon leva



Igår blev min fina vovve 4 år!
Tänk vad tiden går snabbt...

Hon föddes den 17 april 2008.

Här på bilden bara nån vecka gammal.



Å hur kan man vara så söt?!

Jag åkte alltså till Sverige och tittade runt på hästar tillsammans med min vän. Inget hästköp blev det den gången, istället blev det en liten valp vid namn Duchess..
Det fanns ingen återvändo när jag såg henne för första gången, det var inget snack om saken. Hon skulle hem till mig!

Min Duchess är speciell på sitt lilla vis. Ni som känner mig, känner henne. Hon och hennes käppar alltså... ;) Varenda tävling ser jag henne sitta på bakknäna och flina till er människor, i hopp om att någon av er ska kasta käpp med henne.







Jag ångrar inte en dag! Hon är min kompis, alltid med mig. När jag väntade mitt andra barn var hon mitt säkra sällskap dagarna i ända. Hon var så sällskaplig att hon till och med blev skendräktig. Jag gick med min stora mage och hon gick med mjukisdjuret i mun :)



Hon är så snäll, hon älskar människor, speciellt män av någon anledning. Min systers man är hon speciellt förtjust i. Hon springer sulan efter han bil i hopp om att få åka med.



Min fina sötnos, grattis på din dag!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Du får aldrig en så trogen vän som en hund. Alltid glad när man kommer hem :) Grattis Duchess!