söndag 8 maj 2011

Wilhelm Melker Övergaard


Melker har blivit döpt och han fick namnet Wilhelm Melker Övergaard. Dopet gick bra, Melker är ju en karlakarl så ha drog igenom dopet med en klackspark. Han är en riktig klippa den där gossen, om alla barn skulle vara så här snälla kan man tänka sig att skaffa mååånga :) Ett riktigt ilopilleri! Stor är han också. Tre månader med storlek 74 på kläderna, lite konstigt då jag kommer från en 'dvärg' familj. Övergaardaren är ju inga gorillor precis, schimpanser?

Idag är det tävlingsdax här på stallet. Ska bli lika roligt som alltid när hästsläpen rullar in på gården. Speciellt nu när vi har bättre parkering längs ridhuset! Så nu ryms tävlingshästarna och deras släp hur bra som helst!

Ida har knåpat ihop ett hjärta av järntråd som hon gav mig idag, på morsdag. Så vackert.

Vad skulle mitt liv vara utan hästar och mina barn????? Tomt.

Snart börjar villa livet!! Äntligen!!

Hej så länge, nu ska jag slurpa i sista kaffet, ut på banan och fixa det sista. Och ja mocka stallarna... :)

Inga kommentarer: