måndag 16 februari 2009

Måndag morgon

Jag börjar bli så dålig på att uppdatera, har inte tid. :)

Men snart kommer Louise Haaga och himmel vad jag ser framemot hennes träning! Det är nästan så att man känner ett pirr i magen, älskar sånt! En liten "tävlingskänsla". Det ska bli så himla givande och NYTT. Svenskar har ju så lätt inställning till ridningen. Anna och jag fick två boxplatser (tack Riikka) eftersom vi rider redan klockan 8.00 på torsdag morgon (hallåå, vissa har ju 16 hästar att mata innan....) Men det ordnar sig, för en sån tränare kan jag rida fast mitt i natten. :)

Vi har på börjat målningen av våra bommar. 8 st är klara, det svart-röda och Stall Åminne hindret. =)

Höll en bra träning igår morse. Duktiga fina elever som kämpar på! :)

Har fått ett intressant mail. Jätte spännande. Något nytt där med. :)

Nej, nu ska jag fara till Kokkola, har kvällstallet ikväll. Så nu har jag ledigt förmiddagar!

Ha det bra tillsvidare.

Mors!

2 kommentarer:

maja sa...

Åh, du menar mitt mail? :P

Rita sa...

Svar: Ja.