tisdag 19 februari 2013

Varför ska det vara så svårt att få saker gjorda? Man känner sig riktigt nöjd då då man fått gjort den ena och drn andra saken, sen några dagar dyker ytterligare en tredje och en fjärde sak upp. Som ska behandlas eller utföras. Jag tycker att jag har ganska bra koll på det mesta, men nlir man någonsin klar?? Tror inte det :)

Jag närmar mig den femte månaden in i graviditen och jag mår riktit bra! Som de tidigare graviditeterna. Har dock fått ganska stor mage redan, mer än nog med plats till lillbebisen. 

Såg en riktigt tårgripande film igår och de var de tungsta 100 minutrarna nånsin, nästan tyngre än en förlossning Filmen heter My Sisters Keeper med Cameron Diaz och Alec Baldwin. Se den om ni törs, men ladda upp med servetter.

 Om det är stavfel så ursäkta, testade att blogga från mobilen.

 Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: