måndag 25 februari 2013

Då gick man in i femte månaden då. Mer än halva tiden in i graviditeten. Jag mår bra. Riktigt bra. Men magen putar onödigt mycket. Fast å andra sidan är det väl helt okej nu, bara bra att fixa utrymme åt bebisen där inne. :)

Jag har också skidat, som alla andra. Inte skidat sen 15 år tillbaka. Jag hittade ett par skidor uppe på stallvind bland höbalar och ett par slalom stakar. Olika modell och den ena lite krokig. Ut i backen och man ska absolut inte fundera på hur man ser ut! Men det gick faktiskt riktigt bra! Vi var ett gäng "tanter och gubbar" och vår dotter Ida. Ida hon skidade ju hur bra som helst! Hon for iväg som en raket och var alltid först! :) 4 km blev det den gången.

Min Dodge har varit på service i 4 veckor, jag börjar sakna den nu! Månne den nu inte vara färdig den här veckan?

Helgen har varit fullproppad med program!
Lilla Molly blev döpt på lördag och vi har fått äran att vara faddrar åt fröken, jo Molly ska minsann bli bortskämd av sin fadder! Smink, ridning och shopping! :)
På söndag var det kalas för Ida och Melkers kusin Lina, som fyller två år. Grattis till stora damen!

Har fixat ryttare till min häst Lebrius i sommar, känns bra, då har man honom bortplacerat under barnafödandets gång :)

Denna vecka är det sportlov, gud så skönt!! Ida njuter och vädret kunde inte bli bättre, sol sol sol! Nu fattas bara en snöskoter så kunde man åka till villan och grilla :)

Ha det bra!!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Mamma ser fram emot att gudmor ska lära Molly både det ena och det andra! :))

Sabina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.