onsdag 28 december 2011

Suspori darling!



Har haft ut Suspori till försäljning två gånger och måste faktiskt säga att jag ångrar mig. De människor som visat intresse har tyvärr inte varit lämpliga.

Jag har här och nu bestämt mig för att inte sälja Suspori! Han är så himla fin och bra den hästen! Jag har ägt honom nu sen hösten 2009 och inte en enda gång har han varit sjuk!! Inga tappskor, inga sår, inga sträckningar, utan han har varit good to go jämt! Har någon av mina andra hästar varit sjuka har jag ALLTID kunnat ta Suspori! Han är en klippa för våra ridelever, hjälper till och godkänner allt! Man kan tävla dressyr, hoppning och fälttävlan med honom! Dessutom kan man köra kärra med honom, en verkligt mångsidig gosse!

Vad skulle jag göra utan honom???

DRESSYR


BANHOPPNING


FÄLTTÄVLAN


SEN ÄR MAN JU BARA FÖR SÖÖÖÖT

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte ska du väl sälja en häst som är stallets klippa??? :-o Finnhästen är som gjord för det här klimatet och tålogast i väääden .. :-)