tisdag 13 december 2011

Dittdatt

Har tydligen nån form av bloggtorka.

Jag är i alla fall otroligt nöjd med min nya häst! Vi har tränat hoppning vid Nurk, det var då tredje gången han hoppade med ryttare och vi fick minsann hoppa! Han hoppade vattenmattan utan bekymmer! Min blivande fälttävlanskamrat?

Syster och jag har satt upp två nya boxar. Där står Zacki & Putte och glor nuförtiden.

Jag har skott Lebrius framhovar och jag måste faktiskt säga, att de blev ganska snygga! Han var så tålmodig och fin min söta lilla Lebbelabbe.

Tove har köpt en hoppatossa från Sverige, Gavectra heter hon, en stor fin dam som kan hoppning som allra bäst! Snäll och "värlsdvan".

Melker min lille prins har släppt taget och har börjat gå. Han går och går och går. Han blir nu 11 månader gammal den 16de december. 6 söta små tänder har kikat fram så dreglet det rinner som Niagarafallen. Byta kläder varje dag är ett evigt måste.

Imorgon, onsdag, är det julfest i skolan. Ida har avancerat och får i år spela kaninungen Henna med tre repliker. Nya festkläder är inhandlade så Virsörat får vara fin på julfesten :)

Det om det.

Inga kommentarer: