onsdag 23 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR!

Har egentligen inte så mycket att berätta förutom att jag kan önska er alla en trevlig midsommar och hoppas på sol denna helg!
Red Suspori på Kainulainens hoppträning igår och det var första gången någonsin med suspori som det inte gick bra. Jag fick inte till avtrampen, han låg på och rusade mot hindren. Träningen i sig var kanon, men känslan fanns inte riktigt där och jag är ju sån att jag tänker och analyserar kanske för mycket. Man borde helst glömma och bita ihop. Det är bara det att jag är så perfektionist i ridning så om det inte stämmer blir jag så off. Man borde tänka mer som killar! Han rev knappt och vägrade absolut inte så jag borde ju vara nöjd och det är jag egentligen, men. Hur som haver har jag endå köpt världens mysigaste gosse som älskar barn och ett stort plus att man köra med honom. Var faktiskt på en länk förra veckan, jag, Suspori och två små glin vid namn Ida & Lotta. :) Jätte trevligt!

GLAD MIDSOMMAR!!

Inga kommentarer: