tisdag 5 januari 2010

Suspori var väldigt duktig på Louise Haagas träningar idag. Vi övade på växlarna. Han är väldigt reglerbar i traven. Att hitta fyrans växel är nemas problemas för en entinen ravuri som han. Man behövde bara säga smack smack och mjukt stöd på handen så flög han iväg. Han hade så bra trav att vi fick köra om alla. Haha!
Imorgon ska vi åka till JP-R och träna för henne, ska bli intressant att ta med Suspori till ett nytt ställe. Bra inför den kommande tävlingssäsongen.
Nu är jag mätt och nyduschad. Soffan låter väldigt lockande. Ny dag imorgon! Ska rida 11.30 så vi får starta lite tidigare imorgon. Hoppas alla maskiner, buttrar och lås är ok. Man vet aldrig vad kölden kan hitta på när man minst anar det... :)
Jag är så nöjd med min Suspori! Väntar med spänning på tävlingssäsongen och känner jag honom rätt kommer han att leverera massor även där!
För att inte tala om den tiden då Zackzack ska börja föla. Jumbe jumbe vad jag kommer att vara nervös... Tänk om det går snett.. Usch. Nä så får jag inte tänka. Det kommer att gå finemang!

Inga kommentarer: