tisdag 12 maj 2009

Min vän

Vilken känsla.


Min häst svävar. Den kan flyga. Så kändes det. Tränaren var superb. Hon sa så bra saker och med ett leende förklarade hur man ska göra med en sån häst som jag har. Den är inte lätt. Den kräver massor samtidigt som man knappt får ta tag om den. Hon visade mig en helt ny skänkelplacering, vilken var så enormt kraftfull att hästen blev så samlad att vi nästan svävade på stället. Bara av att placera mina lemmar på rätt ställe har man genast fått erfara en ny fantastisk effekt på hästen. Min häst kan. Det finns där. Och nu jäklar anamma ska det fram!

Jag känner mig så lycklig över min fantastiska vän. Hon är den hästen i mitt liv, har varit de nu i sju underbara år. Hon har levererat till hundra procent varje gång. Jag kan inte tacka henne tillräckligt. Hon är inte enbart en underbar tävlings- och träningskamrat, hon är dessutom en pärla för barn. Min dotter på 4 år kan lasta henne i transporten. Mitt hjärta smälter när jag ser dem tillsammans.


Tack än en gång min fenomenala Milky Way.

Inga kommentarer: