onsdag 10 mars 2010

Morning!

Ska idag och köra lastbil. Urk. I fyra timmar ska jag lära mig hur man backar med lastbil och släp. Jag körde senast i måndags och det VAR faktiskt roligt, men idag känner jag mig omotiverad. Jag kommer bergsäkert att bomma på uppkörningen, jag är definitvt ingen "prov-test" människa. Jag kan inte koncentrera mig och tills slut bommar jag. Så kommer det troligen att gå när jag ska köra upp. Och i Kokkola dessutom. Nå de får gå som det går.

Nu till det mer intressanta, hästen. Suspori alltså. Han hoppade kanon på Paavos! Vi hoppade mer bana denna gång och han hoppade utan problem. I början på träningen stannade han hastigt på Nuori Suomi bommarna att jag knäckte tummen på han hals. Och hans hals är ju gjord av.. typ... betong! Har ont i den. Men va kan man? Det är bara att glömma och rida vidare fast tummen värker! :) Tills slut hoppa vi en bana problemfritt. Duktiga gosse! Jag är så spänd och förväntansfull på vad han kommer att göra vid JPR då det blir hans tävlingsdebut. Tror nog att han kommer att titta en aning.. :D Men det är helt ok.

Nä nu måste jag iväg till bilskolan. Tja!

Inga kommentarer: