onsdag 13 juli 2011

24.07.2004



Hon föddes, mitt första barn. Ida. Hon vägde 3600g och var 52 cm lång. Jag var 22 år då. Att bli förälder för första gången glömmer man inte i första taget, jag minns ännu hur varm och liten hon var, mitt alldeles egna barn. Så otroligt söt!

Nu har det snart gått sju år sen den dagen, herregud, sju år! Jag har alltså varit mamma i hela sju år... och jag är bara 28. Underbart!

Ida sa till mig en dag: "Det som man säger åt någon annan är man själv. Om man säger att någon är dum så är man dum själv" Tänk så rätt hon har!

Vad vore mitt liv utan Ida?

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG MIN ÄLSKADE LILLA SÖTIS!!!

2 kommentarer:

Jenny H. sa...

Ja, det var stort när Ida kom. :) Jag minns ännu när jag läste ditt sms när du skrev att du var gravid. Kommer aldrig att glömma. :)

Anonym sa...

Lilla underbara söta Ida!:)

Denna lilla solstrålen har gett oss många skratt! :)

/Sabina